Options
การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและพฤติกรรมการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร / ไพสิทธิ์ วังรุ่งเรืองกิจ.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2003
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ไพสิทธิ์ วังรุ่งเรืองกิจ (2546) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและพฤติกรรมการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร / ไพสิทธิ์ วังรุ่งเรืองกิจ..
File(s)
Views
6
Acquisition Date
Sep 23, 2023
Sep 23, 2023
Downloads
12
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 23, 2023
Sep 23, 2023