Results 1-20 of 20 (Search time: 0.715 seconds).
 |  Relevance
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12011Thailand’s Tourism Destination’s Traveling Behavior, Information Exposure, Brand Image Perception, and BrandNiramansakul, Pichai 
22011The Preparation of Story Package for News Production: A Case Study of 3 Online Newspapers in EnglandWongthangsawat, Suphanit 
32013Transnational Cinemas in Southeast Asia: Good Morning Luang Prabang (2008), Pleasure Factory (2007), and That Sounds Good (2010).Kaewprasert, Oradol 
42008The Strategies and the Use of Humour Language in the Series Breaks of the Variety Game Show “Ching Roy Ching Laan”Eiamutama, Thanit 
52006Attitude of Chief Executive Civil Servants towards the Official Information Act, B.E. 2540Siritongthavorn, Rattanawadee 
62007The Perception of “Brand Sense Dimension” and Brand Loyalty towards “Doi Kham” Products of the Royal Project Foundation.Niramansakul, Pichai 
72008การศึกษาปัจจัยทางเศรษฐกิจที่มีผลต่อราคาหลักทรัพย์ของกลุ่มธนาคารพาณิชย์ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยRaveepornsuratchata, Thitiwatchara 
82013Special Events for Brand Communication of Business Corporations in ThailandChatratichart, Waraporn 
92007Brand Building Strategy of Thai MagazineWarapitayut, Kalan 
102007Attitudes of and Usage by Journalists regarding the Official Information Act B.E. 2540Maknantaphisit, Ratana 
112011Communication and Management of Anxiety and Crisis Between Thai Public Health Professionals and Patients in Amphoe Wiang Sa, Changwat NanWilainuch, Pairote 
122013Language Usage for the Front Page Headline of Newspaper with Reflection of Political Violence in March–May 2010Pongpo, Soralak 
132007การศึกษาปัญหา และกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของภาพยนตร์ไทย บริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัดทัดเทพ ปานสมบัติ ; นฤมล วงศ์หาญ 
142007การวิเคราะห์การจัดการองค์กร และ แนวโน้มในการดำเนินงานของค่ายเพลงเลิฟอิสวรรธนา สุริยะแก้วเนรมิตร ; กาญจนา โชคเหรียญสุขชัย 
152006การบริหารธุรกิจรายการกอล์ฟทางโทรทัศน์สิทธิชัย พิริยะวัฒน์ ; จันทิมา เขียวแก้ว 
162007การศึกษาสาเหตุในการออกอากาศผิดพลาดเพื่อหาแนวทางในการพัฒนาศักยภาพเจ้าหน้าที่ออกอากาศนิธิพรรณ เทศขำ ; กันยิกา ชอว์ 
172007ความคิดเห็นเกี่ยวกับปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนิตยสาร FHMพงสัญญ์ พรหมสุทธิรักษ์ ; กิ่งรัก อิงคะวัต 
182008กลยุทธ์ทางการตลาดหนังสือพิมพ์บันเทิงราย 3 วัน : หนังสือพิมพ์มายาแชนแนล และหนังสือพิมพ์สยามบันเทิงธฤตสร พูนลาภเพิ่มพูน ; มานะ ตรีรยาภิวัฒน์ 
192008การศึกษาปัญหาและกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของสื่อออนไลน์ประเภทเว็บบล็อก กรณีศึกษา บล็อกแกงค์ดอทคอมนีรชา สุทธิพรพรรณ ; มานะ ตรีรยาภิวัฒน์ 
202008การศึกษาปัจจัยที่ทำให้ยอดดาวน์โหลดเพลงลดลงและการวางกลยุทธ์ทางการตลาดของ ikeyclubปรียาภรณ์ มั่งคั่งรุ่งโรจน์ ; สมเกียรติ เหลืองศักดิ์ชัย 
Results 1-20 of 20 (Search time: 0.715 seconds).

 

  • previous
  • 1
  • next