Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/998
Title: การรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่านพรีเซนเตอร์ (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์)
Authors: Manopanon, Adipong 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Adipong Manopanon (2010) การรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่านพรีเซนเตอร์ (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์).
Abstract: การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่องการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่านพรีเซนเตอร์ (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์) มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่าน (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์) และการสื่อสารบุคลิกภาพตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/998
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2271abstract.pdf94.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2271fulltext.pdf3.71 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.