Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/971
Title: การเปิดรับการสื่อสารตลาดและการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้านมแคลเซียมสูงแอลลีน
Authors: Komhorm, Warintorn 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Warintorn Komhorm (2010) การเปิดรับการสื่อสารตลาดและการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้านมแคลเซียมสูงแอลลีน.
Abstract: การวิจัยเรื่อง การเปิดรับการสื่อสารตลาดและการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้านมแคลเซียมสูงแอลลีน มีวัตถุประสงค์ คือ 1. เพื่อศึกษาการเปิดรับดารสื่อสารตลาดของตราสินค้านมแคลเซียมสูงแอลลีน ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร 2. เพื่อศึกษาการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้านมแคลเซียมสูงแอลลีนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/971
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2231abstract.pdf41.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2231fulltext.pdf1.17 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.