Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/772
Title: กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดของธุรกิจออกกำลังกาย กรณีศึกษา บริษัท ABC Fitness Center
Authors: Pattamadilok, Lalinporn 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Lalinporn Pattamadilok (2010) กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดของธุรกิจออกกำลังกาย กรณีศึกษา บริษัท ABC Fitness Center.
Abstract: การวิจัยเรื่องกลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดของธุรกิจออกกำลังกาย กรณีศึกษา บริษัท ABC Fitness Center มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาปัญหา และสภาพแวดล้อมทางการแข่งขัน และศึกษากลยุทธ์ระดับองค์กร ระดับธุรกิจ ระดับหน้าที่ และกลยุทธ์ทางด้านการตลาดของบริษัท ABC Fitness Center เพื่อนำเสนอเป็นกลยุทธ์ของสถานออกกำลังกาย ซึ่งเป็นการวิจัยเชิงปริมาณ และเชิงคุณภาพ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/772
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1991abstract.pdf105.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
1991fulltext.pdf1.15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 20

3
checked on Aug 28, 2019

Download(s) 20

1
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.