Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/771
Title: กลยุทธ์ธุรกิจ และกลยุทธ์การแข่งขันด้านการตลาดของธุรกิจสื่อสิ่งพิมพ์: กรณีศึกษา บริษัท ABC
Authors: Benjapaparporn, Lapasrada 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Lapasrada Benjapaparporn (2010) กลยุทธ์ธุรกิจ และกลยุทธ์การแข่งขันด้านการตลาดของธุรกิจสื่อสิ่งพิมพ์: กรณีศึกษา บริษัท ABC.
Abstract: การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเอง เรื่อง การศึกษาปัญหา และการกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดเพื่อเพิ่มผลประกอบการ: กรณีศึกษา บริษัท ABC นี้ มีวัตถุประสงค์ คือ1. เพื่อศึกษาวิเคราะห์ปัญหาและปัจจัยสภาพแวดล้อม ทั้งภายในและภายนอก ที่เกี่ยวข้องกับการจัดการด้านการตลาดของบริษัทฯ2. เพื่อศึกษาแนวทางการกำหนดกลยุทธ์ระดับองค์กร ระดับธุรกิจ ระดับหน้าที่ และกลยุทธ์การตลาด เพื่อรักษาความเป็นผู้นำในธุรกิจ และเพิ่มผลประกอบการ รวมทั้งขีดความสามารถในการแข่งขันของบริษัทฯ ในระยะยาว
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/771
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1990abstract.pdf106.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
1990fulltext.pdf1.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
1990summary.pdf128.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.