Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/745
Title: การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขา บางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด)
Authors: Tantraampai, Pailin 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Pailin Tantraampai (2010) การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขา บางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด).
Abstract: การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่อง “การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพื่อเพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขาบางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด)” การศึกษาครั้งนี้มีวัตถุประสงค์ของการศึกษาคือ 1. เพื่อศึกษาสภาพแวดล้อมและกลยุทธ์การตลาดทั้งภายในและภายนอก ที่มีผลกระทบต่อผลประกอบการ 2. เพื่อศึกษาแนวทางการกาหนดกลยุทธ์การตลาดในการเพิ่มผลประกอบการและเพิ่มความได้เปรียบในการแข่งขัน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/745
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1966abstract.pdf66.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
1966fulltext.pdf1.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
1966summary.pdf238.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 20

3
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.