Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/4102
Title: A Study on Usage Behaviors and Marketing Factors Affecting Tronical Tune Purchase
Authors: Research, Undergraduate 
Issue Date: 2014
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Undergraduate Research (2014) A Study on Usage Behaviors and Marketing Factors Affecting Tronical Tune Purchase.
Abstract: โครงร่างการวิจัยนี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาวิชาการค้นคว้าและการเขียนงานวิจัยระดับปริญญาตรี (Introduction to Undergraduate Research) สาขาวิชา เทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย ทำการศึกษาเกี่ยวกับพฤติกรรมการใช้งานและปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อการซื้อ Tronical Tune ในกลุ่มนักศึกษา ใช้การเก็บข้อมูลผ่านทางระบบ Online Survey โดยการส่งเมล ยังกลุ่มตัวอย่าง และ โพสต์ FaceBook
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/4102
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:IT: Experiment

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
950summary.pdf258.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

18
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.