Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3900
Title: ปัจจัยทางประชากรศาสตร์ ปัจจัยทางจิตวิทยา และส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจท่องเที่ยว: การสังเคราะห์งานวิจัยโดยใช้หลักการวิเคราะห์อภิมาน
Authors: มยุรี เสือคำราม 
โกวิท รุ่งเสรีรัช 
ณัฏฐชา อุบลนุช 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: มยุรี เสือคำราม, โกวิท รุ่งเสรีรัช, ณัฏฐชา อุบลนุช (2018-06-08) ปัจจัยทางประชากรศาสตร์ ปัจจัยทางจิตวิทยา และส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจท่องเที่ยว: การสังเคราะห์งานวิจัยโดยใช้หลักการวิเคราะห์อภิมาน.
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3900
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
proceeding_0151 มยุรี+โกวิท.pdf278.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.