Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3887
Title: ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค
Authors: สุภาวดี จรุงธรรมโชติ 
รุ่งรัตน์ ชัยสำเร็จ 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สุภาวดี จรุงธรรมโชติ, รุ่งรัตน์ ชัยสำเร็จ (2018-06-08) ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค.
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3887
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0139 สุภาวดี จรุงธรรมโชติ.pdf264.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

3
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.