Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3809
Title: การพัฒนากลยุทธ์การตลาดเพื่อเพิ่มศักยภาพการแข่งขันของมหาวิทยาลัยเอกชนในกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษาคณะบริหารธุรกิจ
Authors: จิราพร วิโรจน์สกุล 
ศรีวรรณ์ ทาปัญญา 
สุเมธี วงศ์ศักดิ์ 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: จิราพร วิโรจน์สกุล, ศรีวรรณ์ ทาปัญญา, สุเมธี วงศ์ศักดิ์ (2018-06-08) การพัฒนากลยุทธ์การตลาดเพื่อเพิ่มศักยภาพการแข่งขันของมหาวิทยาลัยเอกชนในกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษาคณะบริหารธุรกิจ.
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3809
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
proceeding_0135 จิราพร.pdf233.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.