Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3795
Title: คุณค่าตราสินค้า การส่งเสริมการตลาด และแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอาง
Authors: ณัฏฐชยากาญจน์ บินสุวรรณ์ 
ชุติมาวดี ทองจีน 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ณัฏฐชยากาญจน์ บินสุวรรณ์, ชุติมาวดี ทองจีน (2018-06-08) คุณค่าตราสินค้า การส่งเสริมการตลาด และแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอาง.
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3795
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
proceeding_0091 ณัฎฐชยากานต์.pdf273.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

15
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.