Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3790
Title: กลยุทธ์การตลาดของร้านโซห่วยในยุคไทยแลนด์ 4.0 เพื่อความอยู่รอด กรณีศึกษาร้านโชห่วย ในเขตอำเภอบ้านค่าย จังหวัดระยอง
Authors: อวัสดา กิจสวน 
ประวิท ทองไชย 
กนก พานทอง 
จักรินทร์ ชินสุวรรณ 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อวัสดา กิจสวน, ประวิท ทองไชย, กนก พานทอง, จักรินทร์ ชินสุวรรณ (2018-06-08) กลยุทธ์การตลาดของร้านโซห่วยในยุคไทยแลนด์ 4.0 เพื่อความอยู่รอด กรณีศึกษาร้านโชห่วย ในเขตอำเภอบ้านค่าย จังหวัดระยอง.
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3790
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
proceeding_0076 อวัสดา.pdf208.05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.