Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3784
Title: การศึกษาปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมตัดสินใจเลือกใช้บริการบัตรเครดิต
Authors: ธันย์ชนก บุญพรม 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ธันย์ชนก บุญพรม (2018-06-08) การศึกษาปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมตัดสินใจเลือกใช้บริการบัตรเครดิต.
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3784
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
proceeding_0049 ธันย์ชนก.pdf1.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

8
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.