Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3764
Title: การใช้แนวคิด Social CRM ในการศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์: กรณีศึกษานักศึกษามหาวิทยาลัยหอการค้าไทย ปีการศึกษา 2557
Authors: Thammakong, Siripimon 
Chamnanlertkit, Chaiyoot 
Issue Date: Jul-2015
Publisher: http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal_si/journal_book.php?journal_id=4
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Siripimon Thammakong, Chaiyoot Chamnanlertkit (2015-07) การใช้แนวคิด Social CRM ในการศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์: กรณีศึกษานักศึกษามหาวิทยาลัยหอการค้าไทย ปีการศึกษา 2557. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.2 No.2.
Journal: วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3764
ISSN: 2351-0927
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:JEO: Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_23.pdf321.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.