Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3723
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPark, Tiwa
dc.contributor.authorWen, Yu-Chin
dc.contributor.authorKhemnguad, Ekkasit
dc.contributor.authorTeekasap, Pard
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
dc.date.accessioned2018-09-13T10:09:43Z-
dc.date.available2018-09-13T10:09:43Z-
dc.date.issued2017-07
dc.identifier.citationTiwa Park, Yu-Chin Wen, Ekkasit Khemnguad, Pard Teekasap (2017-07) ความแตกต่างของการรับรู้ในการใช้ตัวมาสคอทกับสินค้าและบริการระหว่างผู้บริโภคชาวไทยและชาวญี่ปุ่น. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.3.
dc.identifier.issn0125-2437
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3723-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherhttp://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=52
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.relation.ispartofวารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย-
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherBusiness Administration
dc.titleความแตกต่างของการรับรู้ในการใช้ตัวมาสคอทกับสินค้าและบริการระหว่างผู้บริโภคชาวไทยและชาวญี่ปุ่น
dc.typeJournal article
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
utcc.journal.volume37
utcc.journal.number3
utcc.eprintid5952
Appears in Collections:JEO: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_14.pdf170.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s)

11
checked on Aug 28, 2019

Download(s)

1
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.