Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3723
Title: ความแตกต่างของการรับรู้ในการใช้ตัวมาสคอทกับสินค้าและบริการระหว่างผู้บริโภคชาวไทยและชาวญี่ปุ่น
Authors: Park, Tiwa 
Wen, Yu-Chin 
Khemnguad, Ekkasit 
Teekasap, Pard 
Issue Date: Jul-2017
Publisher: http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=52
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Tiwa Park, Yu-Chin Wen, Ekkasit Khemnguad, Pard Teekasap (2017-07) ความแตกต่างของการรับรู้ในการใช้ตัวมาสคอทกับสินค้าและบริการระหว่างผู้บริโภคชาวไทยและชาวญี่ปุ่น. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.3.
Journal: วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3723
ISSN: 0125-2437
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:JEO: Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_14.pdf170.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

11
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.