Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3715
Title: พฤติกรรมการใช้และส่วนประสมทางการตลาดในบริการอินเทอร์เน็ตแบงก์กิ้งของผู่้ประกอบการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
Authors: Poomduang, Thippiroon 
Issue Date: Oct-2017
Publisher: http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=53
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Thippiroon Poomduang (2017-10) พฤติกรรมการใช้และส่วนประสมทางการตลาดในบริการอินเทอร์เน็ตแบงก์กิ้งของผู่้ประกอบการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.4.
Journal: วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3715
ISSN: 0125-2437
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:JEO: Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56_74.pdf672.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

8
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.