Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3693
Title: คุณภาพการบริการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการธนาคาร
Authors: Thongpoon, Siriluck 
Issue Date: Apr-2016
Publisher: http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=46
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Siriluck Thongpoon (2016-04) คุณภาพการบริการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการธนาคาร. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.36 No.2.
Journal: วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3693
ISSN: 0125-2437
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:JEO: Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70_83.pdf272.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.