Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3669
Title: การสร้างสื่อโปรโมชั่นสินค้าที่ส่งผลต่อการบริโภคในธุรกิจค้าปลีก
Authors: Waratornpaibul, Theerawee 
Issue Date: Oct-2016
Publisher: http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=49
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Theerawee Waratornpaibul (2016-10) การสร้างสื่อโปรโมชั่นสินค้าที่ส่งผลต่อการบริโภคในธุรกิจค้าปลีก. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.36 No.4.
Journal: วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3669
ISSN: 0125-2437
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:JEO: Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50_62.pdf210.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

8
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.