Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3404
Title: การศึกษาเชิงกลยุทธ์เพื่อลดข้อร้องเรียนด้านคุณภาพของบริษัท ไทยโฟรเซนซีฟูดส์ จำกัด
Authors: กัลยารัตน์ ชัยชัชวาล 
ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์ 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: กัลยารัตน์ ชัยชัชวาล, ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์ (2007) การศึกษาเชิงกลยุทธ์เพื่อลดข้อร้องเรียนด้านคุณภาพของบริษัท ไทยโฟรเซนซีฟูดส์ จำกัด.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3404
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:ST: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5580fulltext.pdf252.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

16
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.