Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3350
Title: การศึกษาปัญหาและกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของสื่อออนไลน์ประเภทเว็บบล็อก กรณีศึกษา บล็อกแกงค์ดอทคอม
Authors: นีรชา สุทธิพรพรรณ 
มานะ ตรีรยาภิวัฒน์ 
Issue Date: 2008
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: นีรชา สุทธิพรพรรณ, มานะ ตรีรยาภิวัฒน์ (2008) การศึกษาปัญหาและกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของสื่อออนไลน์ประเภทเว็บบล็อก กรณีศึกษา บล็อกแกงค์ดอทคอม.
Conference: Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers" 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3350
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5526fulltext.pdf386.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

11
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.