Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3253
Title: การศึกษาพฤติกรรมของกลุ่มลูกค้าและกำหนดกลยุทธ์ของธุรกิจบริการอู่ซ่อมเรือประมงเพื่อความได้เปรียบเชิงการแข่งขัน
Authors: พีรพงศ์ สกุลทองไพศาล 
ผุสดี พลสารัมย์ 
Issue Date: 2008
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: พีรพงศ์ สกุลทองไพศาล, ผุสดี พลสารัมย์ (2008) การศึกษาพฤติกรรมของกลุ่มลูกค้าและกำหนดกลยุทธ์ของธุรกิจบริการอู่ซ่อมเรือประมงเพื่อความได้เปรียบเชิงการแข่งขัน.
Journal: Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3253
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5437fulltext.pdf394.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

12
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.