Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3233
Title: การศึกษาแนวทางการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจศูนย์บริการ Mercedes-Benz ของบริษัท ABC จำกัด
Authors: ไพโรจน์ มหาพิชยะกุล 
เอกชัย อภิศักดิ์กุล 
Issue Date: 2008
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ไพโรจน์ มหาพิชยะกุล, เอกชัย อภิศักดิ์กุล (2008) การศึกษาแนวทางการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจศูนย์บริการ Mercedes-Benz ของบริษัท ABC จำกัด.
Journal: Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3233
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5418fulltext.pdf356.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

9
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.