Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3203
Title: ศึกษาการนำเสนอกลยุทธ์เพื่อความได้เปรียบในการแข่งขันของธุรกิจ แฟรนไซส์ บริษัท วินเซ็นท์ เซ็นเตอร์เซอร์วิส กรุ๊ปจำกัด
Authors: สมภพ ชัยสุวรรณ 
วินิจฉัย รังสิธนานนท์ 
Issue Date: 2008
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สมภพ ชัยสุวรรณ, วินิจฉัย รังสิธนานนท์ (2008) ศึกษาการนำเสนอกลยุทธ์เพื่อความได้เปรียบในการแข่งขันของธุรกิจ แฟรนไซส์ บริษัท วินเซ็นท์ เซ็นเตอร์เซอร์วิส กรุ๊ปจำกัด.
Journal: Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008 
Abstract: ในประเทศไทยธุรกิจประเภทการขายเฟรนไชส์ โดยการเจริญเติบโตขึ้นทุกปีจึงทำให้มีการแข่งขันกันสูง และในธุรกิจเฟรนไชส์ บริการก็มีการแข่งขันกันสูงเช่นกันสูงเช่นเดียวกัน จึงเป็นสาเหตุที่ทำให้บริษัทวินเซ็นท์ เซ็นเตอร์เวอร์วิส กรุ๊ป จำกัด ได้พบปัญหายอดขายที่ลดลงอย่าง ทำให้ผู้บริหารตระหนักถึงปัยหานี้และต้องทำการปรับเปลี่ยนกลยุทธ์เพื่อที่จะนำมาพัฒนาบริษัทแก้ไขปัญหาที่เกิดขึ้น และเพิ่มความสามารถในการแข่งขัน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3203
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5390fulltext.pdf322.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

9
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.