Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3181
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทัดเทพ ปานสมบัติ
dc.contributor.authorนฤมล วงศ์หาญ
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. School of Communication Arts
dc.date.accessioned2018-09-13T10:08:47Z-
dc.date.available2018-09-13T10:08:47Z-
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationทัดเทพ ปานสมบัติ, นฤมล วงศ์หาญ (2007) การศึกษาปัญหา และกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของภาพยนตร์ไทย บริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3181-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.relation.ispartofProceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"-
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherCommunication Arts (General)
dc.titleการศึกษาปัญหา และกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของภาพยนตร์ไทย บริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด
dc.typeConference paper
dc.relation.conferenceThe 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
utcc.eprintid5361
Appears in Collections:CA: Conference Papers
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5361fulltext.pdf247.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s)

20
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.