Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3181
Title: การศึกษาปัญหา และกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของภาพยนตร์ไทย บริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด
Authors: ทัดเทพ ปานสมบัติ 
นฤมล วงศ์หาญ 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ทัดเทพ ปานสมบัติ, นฤมล วงศ์หาญ (2007) การศึกษาปัญหา และกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของภาพยนตร์ไทย บริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3181
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5361fulltext.pdf247.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

20
checked on Aug 28, 2019

Download(s)

1
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.