Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3158
Title: การกำหนดกลยุทธ์ระดับองค์กร กรณีศึกษา บริษัท โซนี่ไทย จำกัด (มหาชน)
Authors: วราวุฒิ อยู่เกตุ 
นิยะดา ชุณหวงศ์ 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: วราวุฒิ อยู่เกตุ, นิยะดา ชุณหวงศ์ (2007) การกำหนดกลยุทธ์ระดับองค์กร กรณีศึกษา บริษัท โซนี่ไทย จำกัด (มหาชน).
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3158
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:AC: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5340fulltext.pdf264.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

10
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.