Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3153
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมณฑา รักษ์พิทยานนท์
dc.contributor.authorสุวิมล กิตติสุวรรณ์
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. School of Accountancy
dc.date.accessioned2018-09-13T10:08:44Z-
dc.date.available2018-09-13T10:08:44Z-
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationมณฑา รักษ์พิทยานนท์, สุวิมล กิตติสุวรรณ์ (2007) กลยุทธ์ในการเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้า กรณีศึกษา : ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาอโศก.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3153-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.relation.ispartofProceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"-
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherAccounting (General)
dc.titleกลยุทธ์ในการเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้า กรณีศึกษา : ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาอโศก
dc.typeConference paper
dc.relation.conferenceThe 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
utcc.eprintid5336
Appears in Collections:AC: Conference Papers
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5336fulltext.pdf221.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.