Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3148
Title: กลยุทธ์การเพิ่มประสิทธิภาพพนักงานในส่วนงาน Call Center กรณีศึกษา บริษัท PS ประกันชีวิต จำกัด
Authors: เอกชัย เดชอธิการ 
ศุภเชษฐ์ อินทร์เนตร 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เอกชัย เดชอธิการ, ศุภเชษฐ์ อินทร์เนตร (2007) กลยุทธ์การเพิ่มประสิทธิภาพพนักงานในส่วนงาน Call Center กรณีศึกษา บริษัท PS ประกันชีวิต จำกัด.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3148
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EN: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5317fulltext.pdf242.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

10
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.