Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3134
Title: กลยุทธ์การพฒนาการจัดการความสัมพันธ์ด้านอุปทานของร้านขายปลีกเฟอร์นิเจอร์ กรณีศึกษา ร้าน Home Station Mart
Authors: กมลวรรณ ตั้งจิตเอื้อบุญ 
วันชัย รัตนวงษ์ 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: กมลวรรณ ตั้งจิตเอื้อบุญ, วันชัย รัตนวงษ์ (2007) กลยุทธ์การพฒนาการจัดการความสัมพันธ์ด้านอุปทานของร้านขายปลีกเฟอร์นิเจอร์ กรณีศึกษา ร้าน Home Station Mart.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3134
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EN: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5301fulltext.pdf257.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.