Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3070
Title: กลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายให้ผลิตภัณฑ์หล่อลื่นตราเดโล่ ของบริษัท เซฟรอน (ไทย) จำกัด
Authors: ประภัสเวท โรจานุวงศ์ 
ไพรินทร์ สมภพสกุล 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ประภัสเวท โรจานุวงศ์, ไพรินทร์ สมภพสกุล (2007) กลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายให้ผลิตภัณฑ์หล่อลื่นตราเดโล่ ของบริษัท เซฟรอน (ไทย) จำกัด.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
Abstract: ศึกษาปัจจัยต่างๆ ที่มีผลกระทบต่อการใช้ของตลาด โดยนำทฤษฎีต่างๆ มาใช้เพื่อช่วยในการวิเคราะห์ปัญหาที่เกิดขึ้น และเปรียบเทียบกับบริษัทคู่แข่งที่มีอยู่ในตลาดผลิตภัณฑ์หล่อลื่น โดยนำผลที่ได้มาทำกลยุทธ์ต่างๆ อย่างถูกต้องเหมาะสม
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3070
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5236fulltext.pdf305.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

10
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.