Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3067
Title: การกำหนดกลยุทธ์เพื่อการเติบโตในธุรกิจตัวแทนประชาสัมพันธ์ของบริษัท FRE จำกัด
Authors: โสพิชชาญ์ นาขวัญ 
ทัศนีย์ ศรีพวาทกุล 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: โสพิชชาญ์ นาขวัญ, ทัศนีย์ ศรีพวาทกุล (2007) การกำหนดกลยุทธ์เพื่อการเติบโตในธุรกิจตัวแทนประชาสัมพันธ์ของบริษัท FRE จำกัด.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
Abstract: เพื่อศึกษาการจัดการเชิงกลยุทธ์ขององค์กรในปัจจุบัน เพื่อหาปัจจัยสภาพแวดล้อมภายในภายนอกที่มีผลต่อการจัดการเชิงกลยุทธ์ และเพื่อหาแนวทางแก้ไขปัญหาเชิงกลยุทธ์ขององค์กร
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3067
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5233fulltext.pdf269.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.