Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3057
Title: การกำหนดกลยุทธ์การแข่งขันระยะยาวของ บริษัท สหชัย ออโต้ เซอร์วิส จำกัด
Authors: อรอัครณี สุทธิประเสริฐ 
เอื้อจิตต์ ทัศนะภาคย์ 
Issue Date: 2007
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อรอัครณี สุทธิประเสริฐ, เอื้อจิตต์ ทัศนะภาคย์ (2007) การกำหนดกลยุทธ์การแข่งขันระยะยาวของ บริษัท สหชัย ออโต้ เซอร์วิส จำกัด.
Journal: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007 
Abstract: เพื่อทำการศึกษาสภาพการตลาดของธุรกิจซ่อมรถยนต์ ทำการศึกษาหาแนวทางการพัฒนาองค์กรเกี่ยวกับระบบการทำงาน และเพื่อกำหนดกลยุทธ์ภายในขององค์กรและกำหนดกลยุทธ์ในการแข่งขัน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3057
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5223fulltext.pdf244.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.