Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2985
Title: การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์
Authors: ดลยา คณานับ 
ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์ 
Issue Date: 2006
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ดลยา คณานับ, ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์ (2006) การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์.
Journal: Proceedings of the 1st UTCC Graduate Research Conference 2006: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 1st UTCC Graduate Research Conference 2006 
Abstract: การศึกษานี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาปัญหาการจัดการเชิงกลยุทธ์ระดับองค์กรและการจัดการตลาดที่มียอดขายไม่เพิ่มขึ้น โดยนำเอาความรู้เชิงกลยุทธ์ทางการคลาดมาใช้ มีการวิเคราะห์หาจุดแข็ง จุดอ่อน โอกาส และอุปสรรคของกิจการ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2985
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:ST: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5148fulltext.pdf296.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

10
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.