Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2951
Title: การศึกษาและพัฒนากลยุทธ์การจัดการช่องทางการจัดจำหน่ายเครื่องดื่มผงรสช็อคโกแลตสำหรับร้านค้าปลีกสมัยใหม่ขนาดใหญ่ (Hyper Market)
Authors: เอกภัทร สุวรรณรัตน์ 
ภูษิต วงศ์หล่อสายชล 
Issue Date: 2006
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เอกภัทร สุวรรณรัตน์, ภูษิต วงศ์หล่อสายชล (2006) การศึกษาและพัฒนากลยุทธ์การจัดการช่องทางการจัดจำหน่ายเครื่องดื่มผงรสช็อคโกแลตสำหรับร้านค้าปลีกสมัยใหม่ขนาดใหญ่ (Hyper Market).
Journal: Proceedings of the 1st UTCC Graduate Research Conference 2006: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 1st UTCC Graduate Research Conference 2006 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2951
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5113fulltext.pdf225.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

13
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.