Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2933
Title: กลยุทธ์การสร้างตราสินค้าไทยสู่ตลาดโลก กรณีศึกษาตราสินค้า "Malee"
Authors: เนาวรัตน์ ศิริวงษ์ 
สิริพันธ์ วงศ์อินทวัง 
Issue Date: 2006
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เนาวรัตน์ ศิริวงษ์, สิริพันธ์ วงศ์อินทวัง (2006) กลยุทธ์การสร้างตราสินค้าไทยสู่ตลาดโลก กรณีศึกษาตราสินค้า "Malee".
Journal: Proceedings of the 1st UTCC Graduate Research Conference 2006: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 1st UTCC Graduate Research Conference 2006 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2933
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5095fulltext.pdf277.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.