Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2835
Title: Consumer Confidence Index: February 2012
Authors: UTCC, CEBF 
Issue Date: 2012
Publisher: Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: CEBF UTCC (2012) Consumer Confidence Index: February 2012.
Abstract: ดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคในเดือนกุมภาพันธ์ 2555 ที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทย ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 2,233 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ร้อยละ 40.1 และต่างจังหวัดร้อยละ 59.9 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 49.9 และ 50.1 ตามลำดับ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2835
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CEBF: Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4675fulltext.pdf543.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.