Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2815
Title: Consumer Confidence Index: April 2003
Authors: UTCC, CEBF 
Issue Date: 2003
Publisher: Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: CEBF UTCC (2003) Consumer Confidence Index: April 2003.
Abstract: ดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคในเดือนเมษายน 2546 ที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทย ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 2,214 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ร้อยละ 41.9 และต่างจังหวัดร้อยละ 58.1 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 48.7 และ 51.3 ตามลำดับ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2815
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CEBF: Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4655fulltext.pdf228.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.