Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2792
Title: Consumer Confidence Index: February 2014
Authors: UTCC, CEBF 
Issue Date: 2014
Publisher: Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: CEBF UTCC (2014) Consumer Confidence Index: February 2014.
Abstract: ดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคในเดือนกุมภาพันธ์ 2557 ที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทย ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 2,248 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ร้อยละ 40.2 และต่างจังหวัดร้อยละ 59.8 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 50.2 และ 49.8 ตามลำดับ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2792
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CEBF: Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4630fulltext.pdf673.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

16
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.