Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2791
Title: Consumer Confidence Index: July 2000
Authors: UTCC, CEBF 
Issue Date: 2000
Publisher: Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: CEBF UTCC (2000) Consumer Confidence Index: July 2000.
Abstract: การจัดทำดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทยในเดือนกรกฎาคม 2543 ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 1,725 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ประมาณร้อยละ40.6 และต่างจังหวัดประมาณร้อยละ 59.4 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 50.4 และ49.6 ตามลำดับ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2791
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CEBF: Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4629fulltext.pdf241.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.