Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2789
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorUTCC, CEBF
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. Center for Economic and Business Forecasting
dc.date.accessioned2018-09-13T10:08:05Z-
dc.date.available2018-09-13T10:08:05Z-
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationCEBF UTCC (2002) Consumer Confidence Index: July 2002.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2789-
dc.description.abstractดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคในเดือนกรกฎาคม 2545 ที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจมหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทย ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 1,752 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ร้อยละ 40.2 และต่างจังหวัดร้อยละ 59.8 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 49.3 และ 50.7 ตามลำดับ
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherCenter for Economic and Business Forecasting (CEBF)
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.relation.urihttp://cebf.utcc.ac.th/index_number.php?typeid=1
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherForecasts & Indicators
dc.titleConsumer Confidence Index: July 2002
dc.typeTechnical report
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
utcc.eprintid4627
Appears in Collections:CEBF: Reports
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4627fulltext.pdf247.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s)

9
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.