Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2754
Title: การศึกษาปัญหาและการจัดการเชิงกลยุทธ์ ด้านตราสินค้า (BRAND) ของ "หนังสือพิมพ์ฐานเศรษฐกิจ" / สุทิษา สุภารัตน์.
Authors: สุทิษา สุภารัตน์ 
Issue Date: 2548
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สุทิษา สุภารัตน์ (2548) การศึกษาปัญหาและการจัดการเชิงกลยุทธ์ ด้านตราสินค้า (BRAND) ของ "หนังสือพิมพ์ฐานเศรษฐกิจ" / สุทิษา สุภารัตน์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2754
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202310.pdf3.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

16
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.