Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2735
Title: กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดและพฤติกรรมการเปิดรับสื่อและใช้บริการธนาคารบนอินเตอร์เน็ตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = Marketing communication strategies and media exposure behavior and usage on Internet e-banking service from the customers in Bangkok / ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ.
Authors: ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ 
Issue Date: 2549
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ (2549) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดและพฤติกรรมการเปิดรับสื่อและใช้บริการธนาคารบนอินเตอร์เน็ตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = Marketing communication strategies and media exposure behavior and usage on Internet e-banking service from the customers in Bangkok / ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2735
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202048.pdf3.4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

7
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.