Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2704
Title: การเปิดรับข่าวสารการสื่อสารการตลาดของยาสีฟันสมุนไพรที่มีผลต่อทัศนคติและพฤติกรรมการซื้อใช้ยาสีฟันสมุนไพรของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = The Effect of marketing communication exposure on the Bangkok metropolitan consumer's atitude and usage-purchasing behavior towards the herbal toothpaste / ฐิตินาฏ เจดีย์.
Authors: ฐิตินาฏ เจดีย์ 
Issue Date: 2549
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ฐิตินาฏ เจดีย์ (2549) การเปิดรับข่าวสารการสื่อสารการตลาดของยาสีฟันสมุนไพรที่มีผลต่อทัศนคติและพฤติกรรมการซื้อใช้ยาสีฟันสมุนไพรของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = The Effect of marketing communication exposure on the Bangkok metropolitan consumer's atitude and usage-purchasing behavior towards the herbal toothpaste / ฐิตินาฏ เจดีย์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2704
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201829.pdf1.29 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.