Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2682
Title: การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างความแข็งแกร่งของตราสินค้าผ้าไหมและเครื่องแต่งกายจากผ้าไหมหนึ่งตําบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ [ซีดี-รอม] / ยาตราวี พึ่งแย้ม.
Authors: ยาตราวี พึ่งแย้ม 
Issue Date: 2548
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ยาตราวี พึ่งแย้ม (2548) การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างความแข็งแกร่งของตราสินค้าผ้าไหมและเครื่องแต่งกายจากผ้าไหมหนึ่งตําบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ [ซีดี-รอม] / ยาตราวี พึ่งแย้ม..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2682
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198399.pdf9.8 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.