Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2656
Title: การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างความพึงพอใจ ความเชื่อใจ แเละความผูกพันของลูกค้าที่มีระดับความสัมพันธ์ที่แตกต่างกันที่มาใช้บริการในศูนย์สุขภาพ (Health Club) [ซีดี-รอม] / วณิช การุณยวนิช
Authors: วณิช การุณยวนิช 
Issue Date: 2546
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: วณิช การุณยวนิช (2546) การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างความพึงพอใจ ความเชื่อใจ แเละความผูกพันของลูกค้าที่มีระดับความสัมพันธ์ที่แตกต่างกันที่มาใช้บริการในศูนย์สุขภาพ (Health Club) [ซีดี-รอม] / วณิช การุณยวนิช.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2656
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192908.pdf5.48 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.