Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2636
Title: พฤติกรรมการตอบสนองของผู้บริโภคที่มีต่อเครื่องมือส่งเสริมการขาย กรณีศึกษาสินค้าแชมพูสระผม เสาวลักษณ์ ผิวงาม
Authors: เสาวลักษณ์ ผิวงาม 
Issue Date: 2542
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เสาวลักษณ์ ผิวงาม (2542) พฤติกรรมการตอบสนองของผู้บริโภคที่มีต่อเครื่องมือส่งเสริมการขาย กรณีศึกษาสินค้าแชมพูสระผม เสาวลักษณ์ ผิวงาม.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2636
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156167.pdf2.27 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

11
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.