Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2626
Title: การศึกษาความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวอิสระชาวไทยต่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและคุณลักษณะสําคัญของอุทยานประวัติศาสตร์สุโขทัย = A study of non-group Thai tourists' attitudes toward the marketing mix factors and identity of Sukhothai Historical Park / กฤป หะยะมิน.
Authors: กฤป หะยะมิน 
Issue Date: 2553
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: กฤป หะยะมิน (2553) การศึกษาความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวอิสระชาวไทยต่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและคุณลักษณะสําคัญของอุทยานประวัติศาสตร์สุโขทัย = A study of non-group Thai tourists' attitudes toward the marketing mix factors and identity of Sukhothai Historical Park / กฤป หะยะมิน..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2626
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File SizeFormat 
228065.pdf3.92 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.