Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2611
Title: การศึกษากลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดบูรณาการซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคที่อาศัยในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษา บริษัทบิ๊กซี ซูเปอร์เซ็นเตอร์ จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก.
Authors: ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก (2552) การศึกษากลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดบูรณาการซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคที่อาศัยในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษา บริษัทบิ๊กซี ซูเปอร์เซ็นเตอร์ จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2611
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222623.pdf1.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

14
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

4
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.